គោលការណ៍សម្រាប់អ្នកថតរូបទិដ្ឋភាពផ្លូវដែលទុកចិត្ត
គោលការណ៍នេះអនុវត្តចំពោះអ្នកចូលរួមដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវទាំងអស់ដែលប្រមូលរូបភាពជំនួសឱ្យអតិថិជនរបស់ពួកគេ ដើម្បីប្រើប្រាស់នៅលើផលិតផលនានារបស់ Google។
គោលការណ៍ស្ដីពីក្រុមអ្នកថតរូបដែលទុកចិត្ត របស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវរបស់យើង រួមមានបួនផ្នែក៖
- លក្ខខណ្ឌតម្រូវផ្នែកតម្លាភាព៖ ព័ត៌មានដែលអ្នកត្រូវចែករំលែកជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក
- ការអនុវត្តដែលត្រូវបានហាមឃាត់៖ អ្វីដែលអ្នកមិនអាចធ្វើ ប្រសិនបើអ្នកចង់បោះផ្សាយ ឬគ្រប់គ្រងរូបភាពដែលបានបង្ហោះទៅក្នុងផលិតផលនានារបស់ Google ជំនួសមុខឱ្យអតិថិជនរបស់អ្នក
- គោលការណ៍ណែនាំទាក់ទងនឹងម៉ាក៖ អ្វីជាការប្រើប្រាស់សមរម្យនៃធាតុម៉ាករបស់ Google
- លក្ខខណ្ឌតម្រូវផ្នែកគុណភាព៖ របៀបដែលអ្នកត្រូវរៀបចំគណនីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាម Google របស់អតិថិជនអ្នក
លក្ខខណ្ឌតម្រូវផ្នែកតម្លាភាព
ដើម្បីឱ្យអតិថិជនដឹងច្បាស់ពីអត្ថប្រយោជន៍នៃការបង្ហោះរូបភាពនៅលើផលិតផលនានារបស់ Google ពួកគេត្រូវមានព័ត៌មានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្តដោយមានព័ត៌មានគ្រប់គ្រាន់។ ដូច្នេះយើងតម្រូវឱ្យអ្នកចូលរួមដែលទុកចិត្តទាំងអស់របស់យើងត្រូវមានតម្លាភាពជាមួយនឹងព័ត៌មានដែលប៉ះពាល់ដល់សេចក្ដីសម្រេចចិត្តទាំងនេះ។ បន្ថែមពីលើការបំពេញតាមលក្ខខណ្ឌតម្រូវនានាដែលបានចែងដូចខាងក្រោម អ្នកចូលរួមដែលទុកចិត្តត្រូវធ្វើការខិតខំប្រឹងប្រែងឱ្យបានសមស្រប ដើម្បីផ្ដល់ឱ្យអតិថិជនរបស់ពួកគេនូវព័ត៌មានដែលពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត នៅពេលត្រូវបានស្នើសុំ។
នៅពេលលក់សេវាថតរូបរបស់អ្នកទៅឱ្យអ្នកផ្សេងទៀត ប្រការសំខាន់ដែលត្រូវធ្វើគឺ ត្រូវរក្សានូវតម្លាភាពដូចគ្នា ហើយអ្នកត្រូវយល់ពីភារកិច្ច និងសិទ្ធិរបស់អ្នក ដោយសារភារកិច្ច និងសិទ្ធិទាំងនោះជាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងអ្នកផ្សេង ម៉ាក និងច្បាប់ក្នុងស្រុក។
ថ្លៃសេវា និងចំណាយ
អ្នកចូលរួមក្នុងកម្មវិធីបញ្ជាក់ការទុកចិត្ត ជាញឹកញាប់គិតថ្លៃសេវាគ្រប់គ្រង សម្រាប់សេវាកម្មដែលមានតម្លៃដែលពួកគេផ្ដល់ឱ្យ ហើយអ្នកទិញរូបភាពគួរតែដឹង ប្រសិនបើពួកគេនឹងត្រូវបានគេគិតថ្លៃលើថ្លៃសេវាទាំងនេះ។ យ៉ាងហោចណាស់ ត្រូវជូនដំណឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរដល់អតិថិជនថ្មី នៅមុនពេលការលក់លើកដំបូងនីមួយៗ និងបញ្ចេញឱ្យដឹងពីថ្លៃសេវា និងចំណាយដែលមាន នៅលើវិក្កយបត្រអតិថិជន។
វាមានសារៈសំខាន់ជាពិសេសចំពោះអ្នកទិញរូបភាពដែលមានថវិកាតិច -- ពោលគឺអ្នកដែលអាចនឹងមិនមានធនធាន ឬជំនាញដូចអ្នកទិញរូបភាពដែលមានថវិកាច្រើន -- ដើម្បីដឹងពីអ្វីដែលពួកគេអាចរំពឹងទុក នៅពេលធ្វើការជាមួយអ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ។
ការធ្វើជាតំណាងដែលស្មោះត្រង់
ក្នុងនាមជាអ្នកចូលរួមនៅក្នុងកម្មវិធីបញ្ជាក់ការទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ អ្នកមិនត្រូវតំណាងខ្លួនអ្នកក្នុងលក្ខណៈមួយដែលនាំឱ្យយល់ថាអ្នកត្រូវបានជួលដោយ Google ឡើយ។ បង្ហាញខ្លួនអ្នកដោយស្មោះត្រង់ថាជាអង្គភាពអាជីវកម្មឯករាជ្យពេញលេញមួយ និងផ្ដល់ព័ត៌មានដល់អតិថិជនឱ្យដឹងពីតួនាទីមានកំណត់របស់ Google ក្នុងនាមជាសេវាកម្មបោះពុម្ពផ្សាយ។
ការទទួលខុសត្រូវជាលក្ខណៈបុគ្គល
ខណៈពេលរូបភាពដែលបានបោះផ្សាយអាចមើលឃើញធម្មតានៅលើ Google ផែនទីនៅក្នុងពេលតែប៉ុន្មានវិនាទី រូបភាពទាំងនេះអាចត្រូវបានបដិសេធនៅពេលក្រោយ ប្រសិនបើរូបភាពទាំងនេះមិនអនុលោមតាមគោលការណ៍ស្ដីពីខ្លឹមសារដែលចូលរួមចំណែកដោយអ្នកប្រើប្រាស់ផែនទី ឬលក្ខខណ្ឌប្រើប្រាស់ Google ផែនទីនោះទេ។
- ប្រសិនបើរូបភាពដែលគេជួលឱ្យផលិតត្រូវបានលុបចេញពី Google ផែនទី ការដោះស្រាយបញ្ហានៅតែជាការទទួលខុសត្រូវរបស់អ្នកថតរូប/ទីភ្នាក់ងារ និងម្ចាស់អាជីវកម្ម។
- យើងសូមណែនាំឱ្យអ្នកថតរូបកែតម្រូវ ឬប្ដូរភ្លាមៗនូវរូបភាពទាំងឡាយណាដែលផ្ទុយនឹងគោលការណ៍របស់យើង និងធានាថារូបភាពទាំងនោះត្រូវបានអនុញ្ញាតសម្រាប់ Google ផែនទី ឬបើមិនដូច្នោះទេ ត្រូវបង្វិលប្រាក់ពេញលេញសងទៅឱ្យអតិថិជនរបស់ខ្លួនវិញក្នុងករណីមិនអាចដោះស្រាយបញ្ហាបាន។
កម្មសិទ្ធិរូបភាព
យើងសូមណែនាំថានៅពេលអ្នកថតរូប និងម្ចាស់អាជីវកម្មធ្វើទំនាក់ទំនងជាមួយគ្នា ភាគីទាំងពីរចុះកិច្ចសន្យាជាលាយលក្ខណ៍អក្សរមួយ ដែលបញ្ជាក់អំពីលក្ខខណ្ឌនៃកិច្ចព្រមព្រៀង ការធានា និងកម្មសិទ្ធិនាពេលអនាគត។
- កំណត់អ្នកដែលនឹងធ្វើជាម្ចាស់លើរូបភាពបន្ទាប់ពីការថតបានបញ្ចប់។ ប្រសិនបើអ្នកថតរូបនឹងបន្តរក្សាទុកកម្មសិទ្ធិ នោះត្រូវធ្វើឱ្យប្រាកដថាម្ចាស់អាជីវកម្មដឹងអំពីរបៀបដែលពួកគេអាចប្រើប្រាស់រូបភាព ដោយមិនរំលោភលើការរក្សាសិទ្ធិរបស់អ្នកថតរូប។ រូបភាពដូចគ្នាមិនគួរត្រូវបោះពុម្ពផ្សាយពីរដងនៅក្រោមគណនីពីរទេ (ដូចជា គណនីរបស់អ្នកថតរូប និងគណនីរបស់ម្ចាស់អាជីវកម្ម)។
ការអនុលោមតាមច្បាប់
សូមប្រាកដថាត្រូវគោរពតាមច្បាប់ដែលមានជាធរមានទាំងអស់ នៅពេលបម្រើអតិថិជន។ កុំផ្តល់ព័ត៌មានមិនពិតពីជំនាញរបស់អ្នក ឬគុណភាពការងារដែលអ្នកធ្វើ។ សូមធ្វើឱ្យប្រាកដផងដែរថា អ្នកមានការធានារ៉ាប់រងសមស្របដែលចាំបាច់ ដើម្បីបំពេញការងារដែលអ្នកត្រូវបានគេជួលឱ្យធ្វើ។
លទ្ធភាពមើលឃើញរូបភាព
Google នឹងចាត់ថ្នាក់រូបភាពនានាដែលមាននៅលើ Google ផែនទី ដោយមិនគិតពីការព្រមព្រៀងតាមកិច្ចសន្យា ឬតាមបែបពាណិជ្ជកម្ម រវាងភាគីទីបី រួមទាំងកិច្ចព្រមព្រៀងរវាងម្ចាស់អាជីវកម្ម និងអ្នកថតរូប។ ការពិតដែលថាម្ចាស់អាជីវកម្មបានបង់ប្រាក់ឱ្យអ្នកថតរូបអាជីពសម្រាប់ការថតរូបនឹងមិនប៉ះពាល់លើរបៀបដែលរូបភាពត្រូវបានចាត់ថ្នាក់ ឬបង្ហាញនៅលើ Google ផែនទីឡើយ។
គ្មានទំនាស់ផលប្រយោជន៍
កម្មវិធីមួយចំនួនរបស់ Google ជាពិសេសមគ្គុទេសក៍តំបន់ ទាមទារឱ្យអ្នកចូលរួមនៅក្នុងតួនាទីមិនមែនអាជីព (ឧ. អ្នកមិនត្រូវបានផ្តល់សំណងសម្រាប់ខ្លឹមសារដែលអ្នកចូលរួមចំណែកឡើយ)។ ប្រសិនបើអ្នកផ្តល់សេវាសម្រាប់ជួល (ដូចជាការធ្វើទីផ្សារខ្លួនឯងជាអ្នកផ្តល់សេវាដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ) ប្រការសំខាន់នោះគឺអ្នកមិនត្រូវរួមបញ្ចូលកញ្ចប់សេវាអាជីពទាំងនេះជាមួយនឹងសេវាមិនមែនអាជីពណាមួយផ្សេងទៀត ដែលបង្ហាញពីភាពមិនលម្អៀង (ដូចជាសមត្ថភាពរបស់អ្នកក្នុងការផ្ដល់ការវាយតម្លៃដាក់ផ្កាយ ឬផ្ដល់មតិវាយតម្លៃក្នុងនាមជាមគ្គុទ្ទេសក៍តំបន់)។
ការប្រើប្រាស់ម៉ាករបស់ Google ឱ្យបានសមស្រប
មានតែអ្នកថតរូប ឬក្រុមហ៊ុនទាំងឡាយណាដែលបានទទួលឋានៈទុកចិត្តប៉ុណ្ណោះដែលអាចប្រើប្រាស់ម៉ាកទិដ្ឋភាពផ្លូវរបស់ Google ផែនទី និងគ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្តធ្វើជាទ្រព្យសម្រាប់ការធ្វើទីផ្សារ។ ក្នុងនាមជាអ្នករូបថតដែលទុកចិត្ត យើងសូមអញ្ជើញអ្នកបង្កើនអានុភាពទ្រព្យទាំងនោះដើម្បីអបអរសាទរឋានៈប្រកបដោយកិត្តិយសរបស់អ្នក។ អ្នកអាជីពដែលទុកចិត្តអាចប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត ម៉ាកជាពាក្យ និងធាតុផ្សំម៉ាក រួមមាន Google ផែនទី និងទិដ្ឋភាពផ្លូវ ឬនិមិត្តសញ្ញាផ្សេងទៀតដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធ។ ខាងក្រោមនេះជាអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើ និងមិនអាចធ្វើ។ ប្រសិនបើអ្នកជឿថាមាននរណាម្នាក់កំពុងបំពានលើការប្រើប្រាស់ទ្រព្យដែលមានម៉ាកយីហោរបស់យើងដោយមានការអនុញ្ញាតពី Google នោះ អ្នកអាចរាយការណ៍អំពីបញ្ហានានានៅទីនេះ។ សម្រាប់ទ្រព្យដែលមានម៉ាកយីហោផ្សេងទៀតរបស់ Google អ្នកអាច រាយការណ៍អំពីការប្រើប្រាស់មិនសមរម្យនៅទីនេះ។
ការប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត
- ប្រើប្រាស់តែគ្រឿងសម្គាល់ និងធាតុផ្សំម៉ាកដែលទុកចិត្ត ប្រសិនបើអ្នកជាសមាជិកដែលមានការបញ្ជាក់របស់កម្មវិធីបញ្ជាក់ការទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ។
- បង្ហាញតែគ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្តជាមួយផ្ទៃខាងក្រោយពណ៌សដែលមានផ្ទាំងសម្រាប់ការពារគ្រប់គ្រាន់ ដោយមិនថាអ្នកបង្ហាញគ្រឿងសម្គាល់នោះនៅទីណាទេ។
- ប្រើប្រាស់តែគ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត រួមបញ្ចូលគ្នាជាមួយនឹងឈ្មោះរបស់អ្នក ឬឈ្មោះនិងនិមិត្តសញ្ញារបស់ក្រុមហ៊ុនប៉ុណ្ណោះ។
- អ្នកអាចប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត និងធាតុផ្សំម៉ាកនានា នៅក្នុងគេហទំព័រ បទបង្ហាញ សម្លៀកបំពាក់អាជីវកម្ម និងខិត្តបណ្ណការលក់។
- ត្រូវប្រាកដថាគ្រឿងសម្គាល់ និងធាតុផ្សំម៉ាកនេះ មិនមែនជាធាតុដែលលេចធ្លោបំផុតនៅលើទំព័រ/សម្លៀកបំពាក់នោះទេ។
- កុំផ្លាស់ប្ដូរ Google ផែនទី, ទិដ្ឋភាពផ្លូវ ឬគ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត និមិត្តសញ្ញា ឬម៉ាកជាពាក្យណាមួយ រួមទាំងការបញ្ចូលក្រាហ្វិក ការពន្លាតរូបភាព ឬការបកប្រែ។
- កុំប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់តាមវិធីមួយដែលនាំឱ្យមានការយល់ខុស ឬមានការរំលោភបំពាន។ ឧទាហរណ៍ ការប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់តាមវិធីមួយដែលបង្ហាញថា Google គាំទ្រផលិតផល ឬសេវាកម្មណាមួយ។
នៅពេលលក់សេវាកម្មរបស់អ្នក
- ផ្តល់ជូនរូបថត 360 កម្រិតអាជីព ជាផ្នែកមួយនៃសេវាអាជីវកម្មរបស់អ្នក។
- នៅពេលអ្នកកំពុងប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអាជីវកម្មនានា អ្នកមិនត្រូវផ្ដល់ព័ត៌មានមិនពិត ឬលាក់បាំងថាអ្នកជាសមាជិកនៃកម្មវិធីដែលទុកចិត្តទេ។
- កុំលក់ជាកញ្ចប់សេវាកម្មទាំងឡាយដែលអ្នកផ្តល់ជូនសម្រាប់ជួល (ដូចជា ការធ្វើទីផ្សារខ្លួនឯងក្នុងនាមជាអ្នកផ្តល់សេវាដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ) ជាមួយនឹងសមាជិកភាពមគ្គុទ្ទេសក៍តំបន់របស់អ្នក។
ការកសាងម៉ាកគេហទំព័ររបស់អ្នក
- កុំប្រើប្រាស់ Google, Google ផែនទី, ទិដ្ឋភាពផ្លូវ, គ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត ឬពាណិជ្ជសញ្ញាណាមួយផ្សេងទៀតរបស់ Google ឬអ្វីដែលស្រដៀងនឹងនោះនៅក្នុងឈ្មោះដូមែន។
- អ្នកអាចបង្ហាញគ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្តនៅលើគេហទំព័ររបស់អ្នក។
ការផ្សព្វផ្សាយម៉ាកនៅលើរថយន្តរបស់អ្នក
- នៅពេលធ្វើការបង្ហាញក្រាហ្វិកនៅលើយានជំនិះ អ្នកអាចប្រើប្រាស់តែម៉ាក និងនិមិត្តសញ្ញាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកប៉ុណ្ណោះ។
- កុំបង្ហាញធាតុផ្សំម៉ាកណាមួយរបស់ Google រួមបញ្ចូលទាំងរូបទិដ្ឋភាពផ្លូវ គ្រឿងសម្គាល់ និងនិមិត្តសញ្ញានៅលើយានជំនិះ។
ការដាក់ម៉ាកនៅផ្នែកខាងក្រោម/ខាងលើនៃរូបភាព 360
- ប្រើប្រាស់និមិត្តសញ្ញា/ឈ្មោះនៃក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកតាមទំហំរបស់ក្រុមហ៊ុនរៀងៗខ្លួន ដូចដែលមាននៅផ្នែកខាងក្រោម/ខាងលើ។ សូមមើលសេចក្ដីណែនាំស្ដីពីគោលការណ៍សម្រាប់លក្ខណវិនិច្ឆយជាក់លាក់នឹងទម្រង់ណាមួយ។
- នៅពេលដាក់បញ្ចូលម៉ាកនៅផ្នែកខាងក្រោមនៃរូបភាពរបស់អ្នក ឬនៅលើដំបូលនៃរថយន្តរបស់អ្នក នោះអ្នកត្រូវតែ៖
- មានការអនុញ្ញាតឱ្យប្រើប្រាស់ម៉ាក។
- បង្ហាញតែខ្លឹមសារណាដែលពាក់ព័ន្ធតែប៉ុណ្ណោះ (ឧទាហរណ៍ ការផ្សព្វផ្សាយទេសចរណ៍ក្នុងតំបន់) ឬត្រូវបានដាក់កំហិតទៅត្រឹមការបញ្ជាក់ម្ចាស់កម្មសិទ្ធិ។
- ក្នុងករណីមានការឧបត្ថម្ភ ឬការបញ្ជាក់ម្ចាស់កម្មសិទ្ធិ នោះម៉ាកដែលបង្ហាញត្រូវតែ៖
- មិនអមដោយទ្រព្យដែលមានម៉ាកយីហោរបស់ Google។
- មិនអមដោយភាសា ឬក្រាហ្វិកផ្សព្វផ្សាយណាមួយ (លើកលែងតែវាពាក់ព័ន្ធទៅនឹងទីតាំងដែលបានបង្ហាញ)។
- រួមបញ្ចូលនូវពាក្យ "បានឧបត្ថម្ភដោយ" ឬពាក្យបកប្រែដែលមានខ្លឹមសារដូចគ្នានេះ។
- កុំប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត ឬម៉ាកផ្សេងទៀតរបស់ Google នៅផ្នែកខាងលើ/ខាងក្រោមនៃរូបភាព 360 របស់អ្នក (រួមទាំងក្រាហ្វិកនៅលើដំបូលណាមួយដែលកាមេរ៉ារបស់អ្នកអាចនឹងមើលឃើញ)។
ក្រៅពីគោលការណ៍ណែនាំទាំងនេះ សូមប្រាកដថា អ្នកអនុវត្តតាមវិធានរបស់ Google សម្រាប់ការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវ លក្ខខណ្ឌរបស់ម៉ាក គោលការណ៍ណែនាំស្ដីពីការប្រើប្រាស់ភូមិសាស្ត្រ និងគោលការណ៍ណែនាំស្ដីពីការប្រើប្រាស់ផ្សេងទៀតទាំងអស់សម្រាប់ពាណិជ្ជសញ្ញារបស់ Google។
ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាម Google
ប្រសិនបើអ្នកមានបំណង អ្នកអាចផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអំពីអាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាម Google ដោយប្រើប្រាស់ពាក្យ "កម្មវិធីអ្នកថតរូបដែលទុកចិត្ត" នៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់អ្នក។ សូមចំណាំថា អ្នកមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យប្រើប្រាស់ម៉ាក "ទិដ្ឋភាពផ្លូវ" នេះដោយផ្ទាល់ ឬម៉ាកណាមួយផ្សេងទៀតរបស់ Google នៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់អ្នកទេ។
កសាងម៉ាកសម្រាប់កម្រងព័ត៌មានអាជីវកម្មនៅលើ Google របស់អ្នក
ប្រសិនបើអ្នកមានកម្រងព័ត៌មានអាជីវកម្មនៅលើ Google នោះមានការរំពឹងថា អ្នកនឹងគោរពតាម គោលការណ៍កម្រងព័ត៌មានអាជីវកម្មនៅលើ Google ហើយជាពិសេស គោលការណ៍ណែនាំអំពីការតំណាងឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅលើ Google។
កុំប្រើប្រាស់ Google, Google ផែនទី, ទិដ្ឋភាពផ្លូវ ឬពាណិជ្ជសញ្ញា Google ផ្សេងទៀត ឬអ្វីដែលដូចនឹងវាក្នុងនាមជាកម្រងព័ត៌មានអាជីវកម្មនៅលើ Google របស់អ្នក។
អ្នកអាចបង្ហោះគ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្តរបស់អ្នកនៅលើកម្រងព័ត៌មានរបស់អ្នក នៅពេលអ្នកទទួលបានឋានៈទុកចិត្ត។
ចំណាំ៖ ប្រសិនបើអ្នកមិនអនុវត្តតាមគោលការណ៍ណែនាំទាំងនេះទេ អ្នកអាចនឹងបាត់បង់ឋានៈរបស់អ្នកនៅក្នុងកម្មវិធីនេះ និងសិទ្ធិប្រើប្រាស់គ្រឿងសម្គាល់ដែលទុកចិត្ត និងធាតុផ្សំម៉ាកផ្សេងៗទៀត។
លក្ខខណ្ឌតម្រូវផ្នែកគុណភាពរូបភាពដែលទុកចិត្ត
គុណភាពរូបភាព
- ទំហំ 7.5 MP ឬធំជាងនេះ (3,840 x 1,920 px)
- សមាមាត្ររូបភាព 2:1
- គ្មានគម្លាតនៅជុំវិញរូបភាព
- គ្មានកំហុសក្នុងការភ្ជាប់ដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់
- ភាពលម្អិតគ្រប់គ្រាន់នៅកន្លែងភ្លឺ/ងងឹត
- ភាពច្បាស់មុត៖ មិនព្រាលដោយសារចលនា ស្ថិតក្នុងការផ្ដោត
- មិនមានបែបផែន ឬតម្រងដែលរំខាន រួមទាំងនៅផ្នែកខាងក្រោមរបស់រូបភាព
ការតភ្ជាប់
- គ្រប់រូបថត 360 ដែលភ្ជាប់គ្នាទាំងអស់ត្រូវរក្សាគន្លងដែលអាចមើលឃើញច្បាស់
- ថតក្នុងចម្ងាយ 1 ម៉ែត្រនៅខាងក្នុងអគារ និងរាល់ចម្ងាយ 3 ម៉ែត្រនៅខាងក្រៅអគារ
- បង្កើនឱកាសក្នុងការភ្ជាប់ជាមួយយើង ដោយពង្រីកបណ្ដុំរបស់អ្នកនៅតាមផ្លូវ
ភាពសមស្រប
- យល់ព្រមឱ្យបង្ហាញមនុស្ស និងកន្លែង
- ការដាក់ត្រឹមត្រូវតាមទីតាំងភូមិសាស្រ្ត
- គ្មានលំហ ឬបែបផែនពិសេសដែលបង្កើតដោយកុំព្យូទ័រ រួមទាំងបែបផែនឆ្លុះ ឬប្ដូរទ្រង់ទ្រាយរូបភាព
- គ្មានការបញ្ជាក់ម្ចាស់កម្មសិទ្ធិហួសផ្នែកខាងក្រោម
- គ្មានខ្លឹមសារស្អប់ខ្ពើម ឬខុសច្បាប់
ការអនុវត្តដែលត្រូវបានហាមឃាត់
ខ្លឹមសារមិនសមរម្យ
ខ្លឹមសារដែលហាមឃាត់ និងដាក់កំហិតអាចរកឃើញនៅក្នុង គោលការណ៍ស្តីពីខ្លឹមសារដែលចូលរួមចំណែកដោយអ្នកប្រើប្រាស់ផែនទី។
អ្នកអាចរាយកាណ៍អំពីខ្លឹមសារមិនសមរម្យ ដោយប្រើប្រាស់តំណ "រាយកាណ៍បញ្ហា"។
ការអះអាងមិនពិត បំភ័ន្ត ឬមិនប្រាកដនិយម
យើងចង់ឱ្យអតិថិជនរបស់ក្រុមអ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវធ្វើសេចក្ដីសម្រេចចិត្តដោយមានព័ត៌មានគ្រប់គ្រាន់ទាក់ទងនឹងកិច្ចសហការជាមួយក្រុមអ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ ដែលមានន័យថាអ្នកត្រូវតែមានភាពទៀងត្រង់ និងសច្ចភាព នៅពេលពណ៌នាអំពីក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក សេវាកម្មរបស់អ្នក ការចំណាយនានាដែលពាក់ព័ន្ធនឹងសេវាកម្មទាំងនោះ និងលទ្ធផលដែលអតិថិជនរបស់អ្នកអាចរំពឹងទុក។ កុំធ្វើការអះអាងមិនពិត បំភ័ន្ត ឬមិនប្រាកដនិយម។
ឧទាហរណ៍៖
- ការអះអាងមិនពិតពីសម្ព័ន្ធភាពជាមួយ Google
- ការធានាអំពីការដាក់ឱ្យនៅលើគេ នៅលើ Google ទិដ្ឋភាពផ្លូវ ឬ Google ផែនទី
អាកប្បកិរិយាបៀតបៀន រំលោភបំពាន ឬមិនគួរឱ្យទុកចិត្ត
អតិថិជនរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវគួរតែទទួលបានសេវាដ៏ល្អពីអ្នកថតរូបទិដ្ឋភាពផ្លូវដូចដែលពួកគេទទួលបាន ប្រសិនបើពួកគេធ្វើការដោយផ្ទាល់ជាមួយ Google។ កុំប្រើប្រាស់យុទ្ធសាស្ត្របៀតបៀន រំលោភបំពាន ឬមិនគួរឱ្យទុកចិត្តជាមួយអតិថិជនសក្ដានុពល ឬអតិថិជនដែលមានស្រាប់។
ឧទាហរណ៍៖
- ការហៅទូរសព្ទដោយគ្មានការជូនដំណឹងជាមុនម្ដងហើយម្ដងទៀតទៅអតិថិជនសក្ដានុពល
- ការដាក់សម្ពាធហួសហេតុលើអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឱ្យចុះឈ្មោះ ឬឱ្យនៅបន្តជាមួយទីភ្នាក់ងាររបស់អ្នក
- ការឱ្យអ្នកផ្សេងទៀតប្រឡងយកវិញ្ញាបនបត្ររបស់ Google ជំនួសអ្នក
- ការដាក់នុយ
- ការផ្ដល់ជូនសក្ខីបត្រការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាម Google ជាថ្នូរនឹងការបង់ប្រាក់
អំពីគោលការណ៍របស់យើង
ប្រការសំខាន់នោះគឺអ្នកត្រូវស្វែងយល់ និងបន្តតាមដានព័ត៌មានថ្មីៗអំពីគោលការណ៍របស់អ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវរបស់ Google។ ប្រសិនបើយើងជឿជាក់ថាអ្នកបំពានគោលការណ៍របស់យើង នោះយើងអាចទាក់ទងទៅអ្នកដើម្បីធ្វើការពិនិត្យមើលលម្អិតលើការអនុវត្តរបស់អ្នក និងស្នើសុំឱ្យមានវិធានការកែតម្រូវ។ ក្នុងករណីមានការរំលោភបំពានម្ដងហើយម្ដងទៀតលើគោលការណ៍ ឬការបំពានធ្ងន់ធ្ងរ យើងអាចដកអ្នកចេញពីកម្មវិធីបញ្ជាក់ការទុកចិត្ត និងអាចទាក់ទងអតិថិជនរបស់អ្នកដើម្បីជូនដំណឹងពួកគេតាមជាក់ស្ដែង។ យើងក៏អាចរារាំងអ្នកមិនឱ្យចូលរួមចំណែកដល់ផលិតផល Google ផែនទី ផងដែរ។
គោលការណ៍ទាំងនេះបន្ថែមលើលក្ខខណ្ឌ និងគោលការណ៍ដែលមានស្រាប់ ដែលអាចអនុវត្តបានចំពោះភាគីទីបី រួមបញ្ចូលទាំង៖
- គោលការណ៍ណែនាំអំពីការប្រើប្រាស់ម៉ាករបស់ Google
- គោលការណ៍ស្ដីពីខ្លឹមសារដែលចូលរួមចំណែកដោយអ្នកប្រើប្រាស់ផែនទី
តើមានអ្វីកើតឡើងប្រសិនបើអ្នកបំពានលើគោលការណ៍
ការវាយតម្លៃលើការអនុលោម៖ យើងអាចធ្វើការវាយតម្លៃលើអាជីវកម្មរបស់អ្នកទាក់ទងនឹងការអនុលោមតាមគោលការណ៍អ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវបានគ្រប់ពេល។ ប្រសិនបើយើងទាក់ទងទៅអ្នកដើម្បីស្នើសុំព័ត៌មានដែលទាក់ទងនឹងការអនុលោម អ្នកត្រូវតែឆ្លើយតបឱ្យបានទាន់ពេលវេលា និងចាត់វិធានការកែតម្រូវដែលត្រូវការឱ្យបានឆាប់រហ័ស ដើម្បីអនុលោមតាមគោលការណ៍របស់យើង។ យើងក៏អាចទាក់ទងទៅអតិថិជនរបស់អ្នកដើម្បីផ្ទៀងផ្ទាត់ការអនុលោមផងដែរ។
ការជូនដំណឹងអំពីការមិនអនុលោម៖ ប្រសិនបើយើងជឿថា អ្នកកំពុងបំពានលើគោលការណ៍អ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ ជាធម្មតា យើងនឹងទាក់ទងទៅអ្នកដើម្បីស្នើសុំវិធានការកែតម្រូវ។ ប្រសិនបើអ្នកខកខានធ្វើការកែតម្រូវទៅតាមអ្វីដែលបានស្នើសុំក្នុងរយៈពេលដែលបានផ្ដល់ជូន នោះយើងនឹងចាត់វិធានការអនុវត្តន៍។ ក្នុងករណីមានការបំពានធ្ងន់ធ្ងរ ឬម្ដងហើយម្ដងទៀត យើងអាចចាត់វិធានការភ្លាមៗដោយគ្មានការជូនដំណឹងឡើយ។
ការផ្អាកកម្មវិធីភាគីទីបី៖ ការចូលរួមរបស់អ្នកក្នុងកម្មវិធីភាគីទីបីរបស់ Google ដូចជាកម្មវិធីបញ្ជាក់ការទុកចិត្តរបស់ Google ទិដ្ឋភាពផ្លូវ ផ្អែកលើការអនុលោមតាមគោលការណ៍អ្នកថតរូបដែលទុកចិត្តរបស់ទិដ្ឋភាពផ្លូវ និងអាចត្រូវបានដាក់កំហិតឬផ្អាក ប្រសិនបើយើងរកឃើញថា អ្នកកំពុងបំពានលើគោលការណ៍របស់យើង ឬប្រសិនបើអ្នកមិនបានសហការជាមួយយើងក្នុងកិច្ចប្រឹងប្រែងវាយតម្លៃអាជីវកម្មរបស់អ្នកលើការអនុលោមទេនោះ។
ការផ្អាកគណនីផែនទី៖ យើងអាចផ្អាកគណនី Google ផែនទីរបស់អ្នកបាន ប្រសិនបើអ្នកបំពានគោលការណ៍ធ្ងន់ធ្ងរ។ ក្នុងករណីមានការរំលោភបំពានម្ដងហើយម្ដងទៀតលើគោលការណ៍ ឬជាពិសេសការបំពានធ្ងន់ធ្ងរ គណនី Google ផែនទីរបស់អ្នកអាចត្រូវបានបិទជាអចិន្ត្រៃយ៍ ហើយអ្នកប្រហែលជាមិនអាចចូលរួមចំណែកជាមួយ Google ផែនទីបានទៀតទេ។ លើសពីនេះទៀត យើងអាចទាក់ទងទៅអតិថិជនរបស់អ្នក ដើម្បីជូនដំណឹងពួកគេតាមជាក់ស្ដែង។
រាយការណ៍ការបំពានលើគោលការណ៍ភាគីទីបី
តើអ្នកគិតថាដៃគូភាគីទីបីកំពុងបំពានគោលការណ៍នេះឬ? ប្រាប់យើងឱ្យដឹង៖